ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ Η ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΜΑΙL ΜΟΥ:

heliastheo96@gmail.com

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Κατέρρευσε ο Ναδάλ από κράμπα!!!

nadal-usopen11-9_408.jpgΜια πολύ δυνατή κράμπα ήταν η αιτία ο Ράφαελ Ναδάλ να καταρρεύσει μπροστά στους εκπροσώπους του Τύπου κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης συνέντευξης Τύπου μετά τη δύσκολη επικράτηση επί του Νταβίντ Ναλμπαντιάν με 3-0 σετ, για τον 3ο γύρο του Αμερικανικού Όπεν το πρωί (ώρα Νέας Υόρκης) της Κυριακής.

Λίγο η κούραση, λίγο ο "φονικός" συνδυασμός ζέστης με υγρασία και ο Ράφαελ Ναδάλ "τρόμαξε" τους πάντες όταν λιποθύμησε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, λίγες μόλις στιγμές μετά τη νίκη επί του Ναλμπαντιάν.

Αφού έκανε το μπάνιο του, ο Ισπανός πήγε στην αίθουσα Τύπου του National Tennis Center για την καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου και μετά από λίγο τον έπιασε έντονη εφίδρωση και δυσφορία, πιάνοντας για αρκετά δευτερόλεπτα ταυτόχρονα το κεφάλι και το πόδι του, καταλήγοντας κάτω στο πάτωμα κι ενώ οι υπεύθυνοι είχαν ζητήσει από τους δημοσιογράφους να εκκενώσουν την αίθουσα.

Η επέμβαση του γιατρού δεν ήταν τόσο άμεση, όμως μετά από 15 λεπτά οι δημοσιογράφοι επέστρεψαν στην αίθουσα και ο Ράφαελ Ναδάλ χαμογελαστός συνέχισε τη συνέντευξη στα ισπανικά.

"Ήταν απλά μια κράμπα στο δεξί μου πόδι και από μπρος και από πίσω. Ένιωσα πολύ πόνο. Αυτό ήταν όλο..." τόνισε αρχικά ο Ναδάλ ο οποίος εξήγησε ότι τέτοια περιστατικά συμβαίνουν συχνά, όχι όμως μπροστά στους εκπροσώπους του Τύπου.

Απλά ήταν κρίμα που έτυχε να το πάθω εδώ μπροστά σας. Θα μπορούσε να είχε συμβεί οπουδήποτε και δεν θα το γνώριζε κανείς. Θα προπονηθώ κανονικά τη Δευτέρα" πρόσθεσε ο Ισπανός, καθησυχάζοντας τους πάντες.

Ο Ναδάλ αγωνίστηκε πρώτος στο κεντρικό court Arthur Ashe, στις 11:00 η ώρα το πρωί της Κυριακής (τοπική ώρα) και είχε μια πολύ δύσκολη αναμέτρηση με τον Νταβίντ Ναλμπαντιάν όπου μετά από 2 ώρες και 30 λεπτά κατάφερε να κάμψει την αντίσταση του Αργεντίνου με 7-6(5), 6-1, 7-5.

"Έπαιζε φανταστικά στο ξεκίνημα. Εγώ δεν είχα αβίαστα λάθη και έπαιζα καλά. Απλά περίμενα τη στιγμή μου. Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου γενικά. Η κινησή μου πήγε καλά, το forehand μου δούλεψε σωστά και το backhand επίσης. Θα μπορούσα να είχε τελειώσει το ματς στο 5-3 και εκεί έκανα ένα κακό game" είπε για το ματς ο Ναδάλ.

Την Τρίτη ο Ράφα είναι προγραμματισμένο να αντιμετωπίσει τον Γκιλές Μιούλερ από το Λουξεμβούργο για τον 4ο γύρο της διοργάνωσης, συνεχίζοντας την προσπάθεια υπεράσπισης του τίτλου του στο τελευταίο Major της χρονιάς...   

ΠΗΓΗhttp://tennis24.gr/content/view/8978/88/lang,el/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου